La marca Lola Casademunt es vol consolidar a les grans superfícies

L’empresa de Cardedeu dedicada al disseny, producció i distribució de complements de moda, Lola Casademunt, està potenciant la seva presència a grans superfícies com el Corte Inglés, on ja té una dotzena de còrners. Aquesta decisió es pren per “adaptar-se als nous mercats”, segons Casademunt.

El 9 Nou
22/07/2014

Des de l’octubre, Lola Casademunt ha passat de tenir tres còrners a tenir-ne nou. Dos d’aquests estan a Barcelona i la resta estan repartits per Madrid, Salamanca, Santander, Cartagena, Marbella i Mallorca. “Tenim possibilitats d’aconseguir un parell de còrners més però volem digerir aquest canvi, hem d’assimilar i pair-ho bé, hem aconseguit molts còrners en molt poc temps”, explica Maite Gassó, la filla petita de Casademunt.

La consolidació al Corte Inglés ha permès que la plantilla de Lola Casademunt augmentés dels 25 treballadors als 50. “Tenim la sort que al còrners hi hauran les nostres dependentes, formades aquí, i això sempre és un valor afegit”, explica Mar Gassó, directora d’operacions que va començar a treballar al negoci familiar als anys 2000.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 474 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't