La Roca Village obre l’ampliació que li permet arribar als 24.000 metres d’espai comercial

La Roca Village ha obert aquest dimecres 40 noves botigues gràcies a l’ampliació del centre comercial que permet arribar als 24.000 metres quadrats de superfície. Value Retail ha invertit 30 milions d’euros en l’ampliació de l’outlet.

El 9 Nou
04/06/2014

La Roca Village ha estrenat aquest dimecres l’ampliació del complex comercial on des d’ara i durant aquest estiu s’instal·laran 40 noves botigues de marques com Armani, Aristocrazy, Baldinini, Becara, Bow Tie, Carolina Herrera, Castañer, Cottet, Diesel, Inspazio, Fossil, G-Star Footwear, Hour Passion, Oro Gold, La Martina, Liu-Jo, Missoni, Pinko, Purificación Garcia, Salomon, Vilebrequin, Woldford, Zwilling.

Entre les noves botigues també hi haurà una pop-up boutique del projecte Barcelona Designers Collective que presentarà les col•leccions de nous talents del disseny català. La resta de locals, fins arribar als 40 entre botigues i restaurants, aniran obrint de forma progressiva fins a finals de 2014,

Value Retail ha invertit 30 milions d’euros en l’ampliació del centre comercial que arriba als 24.000 metres quadrats de superfície i es converteix en l’espai més gran d’Europa de la col•lecció Chic Outlet Shopping.

Amb aquesta inversió, La Roca Village també es vol consolidar com un atractiu turístic i seguir potenciant el turisme de compres a Catalunya.

LA PREGUNTA

El Barça eliminarà el PSG a la Champions?

En aquesta enquesta han votat 290 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't