Logisfashion gestionarà les comandes de la botiga en línia del FC Barcelona

L’empresa especialitzada en logística tèxtil Logisfashion serà l’encarregada de la gestió de les comandes de la botiga en línia del FC Barcelona.

El 9 Nou
21/01/2014

Així ho recull l’acord amb FCB Merchandising, que la companyia ha comunicat recentment. L’empresa, amb seu a Santa Maria de Palautordera, serà el soci tecnològic i logístic de la botiga en línia, que va començar l’activitat l’any 2013, i la cessió de la gestió logística suposa per a FCB Merchandising un estalvi de costos i una millora en la seva competitivitat.

En els primers passos de l’activitat, la botiga en línia del Barça s’ha centrat en el territori de l’Estat espanyol, però té com un dels propers objectius l’expansió geogràfica que el portaria a comercialitzar en diversos països. En aquest sentit, Logisfashion s’ha presentat com un soci de primer ordre per a aquest objectiu.

La companyia vallesana disposa de set instal·lacions arreu del món (a més de Palautordera i Cabanillas del Campo –Guadalajara–, té implantació a Mèxic, Xile i a la Xina, on té tres centres logístics) que contribueixen a consolidar una oferta global per a clients que ho requereixin, com és el cas del FC Barcelona.
Aquest és un dels acords més rellevants que ha formalitzat en els últims mesos la companyia que dirigeix Juan Manuel Manzanedo.

Al centre de distribució de Palautordera hi haurà també altres noves activitats, com la distribució dels productes de la firma de calçat MBT. Aquesta multinacional ha encarregat a la firma vallesana les operacions d’entrada, sortida, emmagatzemament, gestió de devolucions i garantia de qualitat, a més d’altres operacions logístiques per a Europa. El magatzem de Palautordera es convertirà així en el centre europeu d’aquesta firma de calçat.
Logisfashion, que dóna feina a 300 treballadors a tot el món i disposa de capacitat per manipular fins a 30 milions de peces en les set instal·lacions logístiques de què disposa, també col·laborarà en l’expansió de la marca tèxtil El Ganso. S’encarregarà d’operacions de recepció, custòdia, repàs, etiquetatge i preparació de comandes de botigues de la firma de moda. L’acord té opcions d’ampliar-se a les operacions de la marca a Mèxic, on la firma de moda vol expandir-se i Logisfashion hi té magatzem.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 473 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't