El llançament és fruit de l’aposta de la companyia pels projectes de recerca i desenvolupament. En aquest cas, la firma ha destinat 100.000 euros per desenvolupar una nova maquinària que redueix el temps d’embalatge i que incrementa la seguretat del producte.
L’empresa de Granollers ha aplicat conceptes de fabricació que utilitzant altres marques industrials punteres arreu del món per aconseguir un temps de desenvolupament del projecte reduït i un cost econòmic. El resultat és una màquina que millora la productivitat de l’embalatge dels productes del sector industrial, la fusta, el metall, el mobiliari i l’alumini.
El llançament de la quarta generació de les embolicadores de la marca Neleo coincideix amb la fabricació de la unitat 4.000 d’aquest producte de l’empresa que dirigeix Jordi Guimet. Amb les novetats introduïdes, les empreses clients milloren els costos d’embalatge. “A Plasticband apostem per oferir serveis que aportin valor afegit als nostres clients. La seguretat, la rapidesa, la funcionalitat i l’estalvi de costos ajuden els nostres clients a ser més competitius”, remarca el responsable de l’empresa de Granollers.
Plasticband és una empresa fundada a Granollers, que elabora fleix lleuger i màquines per a embalatge. Té més de 2.000 referències (en fabricació i comercialització) i introdueix els seus productes en més de 40 mercats. Actualment factura cinc milions d’euros i té 30 treballadors.
{{ comment.data }}
{{ comment.text }}