Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Setanta comerços de set municipis es promocionen en el primer aparador virtual vallesà

Un total de 72 comerços de set municipis participen en el projecte 24×7. És un projecte de modernització i innovació del comerç local al Vallès Oriental. Entre altres aspectes, el projecte exposa en un aparador digital 72 establiments. També es dóna formació sobre noves tecnologies.

  • El 9 Nou
  • 18/12/2009 | 11:31
  • 0

Un aparador virtual per als comerços locals obert 24 hores al dia i tots els dies de l’any. La seu de la Fundació Universitària Martí l’Humà de la Garriga va presentar aquest dimarts la Plataforma 24×7, el primer projecte de modernització i innovació del comerç local a la comarca.

Es tracta d’un aparador digital en què s’exposen 72 comerços de set municipis de la comarca amb l’objectiu de dinamitzar els sistemes de gestió dels comerços a partir de les noves tecnologies. En aquest sentit, es pretén ajudar les botigues a fer un pas endavant en gestió i també en termes de projecció, amb la finalitat d’augmentar-ne la competitivitat. Així, les botigues poden estar obertes 24 hores al dia i 7 dies a la setmana i, alhora, fer que aquest horari “sigui compatible amb la vida personal i familiar” dels comerciants, indica Jordi Salayet, coordinador de l’Aula d’Empreses de la Fundació Universitària Martí l’Humà (FUMH).

Aquest projecte, que pretén modernitzar el petit comerç a través de l’ús de les tecnologies digitals, s’estructura en tres eixos fonamentals: identitat, innovació i implicació.

La Plataforma 24×7 ofereix als comerços adherits un aparador virtual per a cada comerç, suport tecnològic permanent, una guia personalitzada i formació contínua en noves tecnologies.

“Des de la FUMH no entenem la formació acadèmica al marge del teixit productiu del país”, va recordar el director de la fundació, Santiago Cucurella, que va afegir que aquest projecte és un dels passos per “posar fi a aquest divorci entre la universitat i l’empresa”.

El cap de Gestió d’Innovació d’Acc1ó, Enric Bayó, va subratllar que “la innovació busca la diferenciació”, i va apuntar que aquesta nova plataforma permet innovar i ajudar els comerços a anticipar-se al futur consumidor. “Ara és el moment d’aprendre”, va sentenciar.

Aquest projecte, pioner a la comarca, està liderat per la FUMH i compta amb la col·laboració i suport de Propla.net, Acc1ó, el Departament d’Innovació, Universitat i Empreses, i el Fons Europeu de Desenvolupament Regional. A més, en el projecte també hi han col·laborat l’Ajuntament de la Garriga, Santa Eulàlia de Ronçana, Parets, Granollers, Caldes de Montbui, Cardedeu i les Franqueses.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.