Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Un grup dels Estats Units entra en el capital de Letsbonus de la Garriga

Letsbonus, una empresa de venda de serveis per internet creada a la Garriga el març de l’any passat, vol reforçar la seva posició de lideratge a l’Estat espanyol i el seu procés d’expansió a Europa i Sud-amèrica a partir de l’associació amb Livingsocial, una empresa dels Estats Units.

  • El 9 Nou
  • 26/01/2011 | 12:15
  • 0

Letsbonus, una empresa de venda de serveis per internet creada a la Garriga el març de l’any passat, vol reforçar la seva posició de lideratge a l’Estat espanyol i el seu procés d’expansió a Europa i Sud-amèrica a partir de l’associació amb Livingsocial, una de les principals empreses del món d’aquest sector que té presència als Estats Units, Canadà, el Regne Unit, Irlanda i Austràlia.

Amb l’acord, que es va anunciar la setmana passada, l’empresa americana passa a controlar el 50% de Letsbonus, que va tancar el primer any de vida amb una facturació de sis milions. Els números del pacte, que es va començar a negociar al setembre, no s’han donat a conèixer. Abans d’aquesta associació amb Livingsocial, Letsbonus ja tenia presència a cinc països (l’Estat espanyol, Portugal, Itàlia, Argentina, Mèxic i Xile) i sumava una plantilla d’uns 200 empleats. Letsbonus està participada pel grup familiar propietari de Greens Power Products, de la Garriga.

Les dues firmes juntes preveuen facturar uns 400 milions durant aquest 2011. Letsbonus, en solitari, estimava arribar als 60 milions. Actualment, ja és present en 170 mercats i sumen 17 milions de subscriptors, que reben diàriament les seves ofertes. Gràcies a l’acord, Letsbonus preveu enfortir el seu procés d’expansió i fer que sigui més ràpid. “Ens permet generar sinergies entre les dues empreses. Ens reforça a nosaltres i els reforça a ells. Ens dóna musculatura per convertir-nos en un dels grans actors d’aquest mercat d’abast mundial”, comenta l’empresari garriguenc Marcel Pascual, vicepresident de Letsbonus. Per Pascual, és “un salt de categoria” per jugar a primer nivell mundial. La companyia americana aconsegueix entrar al mercat de parla castellana.

Letsbonus i Livingsocial, que té la seu a Washington i està participada en un 10% pel gegant d’internet Amazon, ofereixen importants descomptes en la compra de serveis gràcies a les accions de compra en grup i màrqueting viral. A més, fan servir les noves xarxes socials com Twitter, Facebook o Blogger per donar-se a conèixer i difondre les seves ofertes.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.