Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Una filial a Panamà reforça el pes de Logisfashion a l’Amèrica Llatina

L’aposta americana de l’empresa de logística de moda Logisfashion continua avançant.

  • El 9 Nou
  • 11/01/2016 | 16:00
  • 0

L’empresa està consolidant la presència en el continent amb la recent constitució d’una societat mixta a Panamà amb el soci local Mizratex. Les activitats, que es desenvolupen en unes naus de 3.000 metres quadrats en les quals treballen actualment una desena de persones, han arrencat amb contractes de pes, com el que la companyia amb seu a Santa Maria de Palautordera ha tancat amb la firma danesa Bestseller.

“Panamà és un hub clau per donar sentit a l’estratègia global de Logisfashion”, remarca el director de desenvolupament de l’empresa, Pere Castell. Panamà aporta una situació estratègica i l’operativa presenta avantatges administratius i fiscals. “Ens permet estalvis en l’aprovisionament perquè evitem aturades de gestió en altres continents i ens dóna més proximitat del producte emmagatzemat als mercats de destinació”, afegeix Castell.
L’arribada de Logisfashion a Panamà s’emmarca en l’estratègia de la companyia de guanyar pes a través de les activitats internacionals. La companyia s’ha marcat l’objectiu que el creixement de la presència internacional permeti que la meitat del negoci es generi a l’exterior en un termini de cinc anys. Amb aquest objectiu, l’empresa ja s’havia establert en exercicis precedents a mercats americans com Xile, Mèxic, Colòmbia i els Estats Units –a través d’una filial a Miami–. Fora d’Amèrica, la firma també té seus al Vietnam i la Xina, dos dels principals mercats emissors en el sector tèxtil.

Precisament, el conseller delegat de Logisfashion, Juan Manzanedo, remarca les bones perspectives de connexió entre els mercats asiàtics i americans que ofereix una implantació a Panamà. “A causa de l’increment de les exportacions de producte asiàtic cap als països llatinoamericans es fa necessari establir un nus proper al mercat final, similar al que actualment tenim a Hong Kong per a producte amb destinació a Europa i els Estats Units”, destaca Manzanedo.

L’empresa també està aconseguint contractes de pes a Colòmbia. Fa poques setmanes, l’empresa va aconseguir la distribució dels inventaris de confecció de la firma Pepe Ganga, popular a aquell país.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.