Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Villà Viatges guanya espai a Granollers per reforçar el canal de particulars

L’agència Villà Viatges afronta un ambiciós pla de creixement amb l’estrena d’unes noves instal·lacions al carrer Girona de Granollers.

  • El 9 Nou
  • 15/04/2016 | 7:00
  • 0

Tot i que l’agència es desplaça només uns metres des de la seu on va començar a operar fa 21 anys –també situada al carrer Girona– el creixement de l’espai disponible dóna idea de la voluntat de creixement de la firma. Dels poc més de 100 metres que ocupava fins ara, passa als 500 que ocupa en l’edifici que en el passat havia acollit, a més del cinema Principal, la botiga d’electrodomèstics Millar i, més recentment, la botiga de puntures Painting Planet.

Carles Villà, fundador de l’agència, no amaga que l’objectiu és aconseguir créixer sobretot en el canal de viatges per a particulars. L’empresa té un posicionament notable en el sector empresarial, ja sigui per cobrir les necessitats habituals per a directius o treballadors, o en l’organització de convencions i viatges d’incentius. “Mantindrem aquest canal, en el qual hem demostrat molta capacitat de sorprendre, amb propostes molt exclusives”, explica Villà.

Aquesta orientació ha fet que l’empresa estigui actualment “treballant més a fora de Granollers que a la ciutat”, apunta Villà. “Aquest nou local ens fa molt més visibles, i ja estem començant a notar que ens entra més viatger particular”, explica.

De fet, aquesta agència disposa de les eines per donar resposta a les peticions dels particulars. L’àmplia xarxa de corresponsals de què disposa arreu del món ofereixen l’opció de dissenyar viatges exclusius, sense deixar de banda les ofertes d’altres majoristes. “Tenim capacitat per convertir-nos també en majoristes i fer al cent per cent el nostre propi viatge”, assenyala el fundador de l’empresa.

“El client d’empresa i el particular són molt diferents, però hi ha mercat per a tots dos i el podem cobrir”, diu Villà, que abans de fundar la seva pròpia agència havia acumulat experiència en el sector, sobretot a través de Viatges Internacional Exprés.

La firma ja preveu que els primers resultats d’aquesta reorientació del negoci es facin visibles aquest mateix any. En client particular preveu un creixement d’entre el 15 i el 20% aquest any. L’agència dóna feina a set persones a Granollers i dues més a Barcelona i factura uns sis milions d’euros.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.