Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

El conflicte amb l’agència Terra, Mar i Aire obliga un grup de 75 avis de Lliçà a tornar d’un viatge abans d’hora

Un grup de 75 avis de Lliçà d’Amunt van haver de tornar divendres de manera precipitada d’un viatge que havia de durar fins dilluns per Conca i Toledo.

  • El 9 Nou
  • 29/09/2011 | 7:00
  • 0

La sortida, per la qual havien pagat 150 euros per cap, l’havia organitzat l’agència Terra, Mar i Aire, la mateixa que aquest estiu va cancel·lar diversos viatges, fet pel qual va responsabilitzar Soltur, i pel qual un jutjat ha iniciat un procediment penal.

La propietària de l’agència, Anna Vicente, assegura que els problemes amb aquest viatge els han provocat membres de la mateixa plataforma d’afectats, que van fer tot el possible per boicotejar l’excursió.

El viatge a Conca i Toledo va començar el dia 20 de setembre, dimarts de la setmana passada, i s’havia de perllongar fins aquest dilluns. Els avis passarien quatre nits a Conca i una a Toledo i entre altres coses, visitarien les dues ciutats castellanes, a més de Campo de Criptana i les Llacunes de Ruidera. Segons admet la mateixa Anna Vicente, l’endemà d’haver arribat a Conca, però, l’empresa dels autobusos li va comunicar que havia rebut notícies que potser no cobrarien el viatge i que davant d’això, donava ordres als conductors que tornessin immediatament. La propietària de l’agència va viatjar a Conca, va denunciar els fets davant la Guàrdia Civil i va poder convèncer els propietaris de l’hotel, que, no obstant això, van exigir cobrar els 13.000 euros de la factura amb una lletra i no amb un taló. Davant el fet, la responsable de l’agència va contractar una altra empresa d’autobusos i els avis van tornar a Lliçà d’Amunt divendres al matí, tres dies abans del previst. En arribar, alguns mostraven el seu disgust. “Hem passat dos dies a l’hotel. No és pels diners, no demanem que ens els tornin, per no pot ser que ningú se’n faci responsable”, diu una dona que no vol ser identificada. De moment, cap persona ha manifestat la intenció de fer cap denúncia.

Segons Vicente, no només l’empresa d’autobusos sinó també els hotels que tenia contractats van rebre trucades de persones que els asseguraven que no cobrarien el servei. Assegura que el fet forma part d’una campanya de desprestigi que han llançat contra ella membres de la plataforma dels afectats pels viatges de l’estiu, als quals acusa de mentides, injúries i fins i tot amenaces a través del Facebook i amb cartells penjats als carrers del poble. Per això ha presentat diverses denúncies davant dels Mossos. Diu que la Direcció General de Turisme no ha presentat cap demanda contra ella i que només li ha obert un expedient sancionador que està suspès fins que acabin les actuacions del jutjat.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.