El govern posposa a inicis de 2017 la millora de l’enllaç de la C-17 a Parets

El Departament de Territori i Sostenibilitat endarrereix l’inici de les obres d’ampliació de la connexió entre les autopistes AP-7 i C-33 amb la C-17 en sentit nord, a Parets, fins a principis de l’any vinent.


El 9 Nou
02/09/2016

És una obra que estava programada pel primer trimestre d’aquest any i que ja està adjudicada per un import de 793.000 euros. Fonts de la conselleria han confirmat a EL 9 NOU l’endarreriment d’una actuació que ha de posar fi a les retencions que es formen en el tram d’incorporació a la C-17 en sentit nord venint de les dues autopistes quan es passa de dos a un sol carril.

El motiu d’aquest endarreriment és la revisió del projecte que s’està fent després que hagin aparegut problemes amb el desviament d’una línia elèctrica afectada per les obres. Territori i Sostenibilitat està fent un projecte modificat que també tindrà en compte l’afectació a altres serveis i buscarà minimitzar l’afectació a les finques properes i optimitzar els treballs d’execució.

El projecte preveu que el tram de connexió entre l’AP-7 i la C-33 amb la C-17 tingui dos carrils en tota la seva extensió. Serà amb dos carrils de 3,5 metres d’amplada i amb un voral exterior de 2,5 metres i un d’interior d’1 metre. Els dos carrils sentit nord es mantindran fins al tronc central de la C-17. Aquí es farà una falca de 300 metres de llargada i 3,5 metres en el punt més ample fins arribar a desaparèixer i facilitar la incorporació del carril de la dreta del tram d’enllaç cap al tercer carril, que ja té la calçada principal de la C-17 en aquest tram per facilitar les connexions amb els polígons i el nucli urbà de Parets i amb el Circuit de Catalunya i la carretera Interpolar. Aquí, el voral serà d’1,5 metres d’amplada.

El projecte també preveu la reposició de l’enllumenat, actuacions per millorar el drenatge de la carretera i la renovació de la senyalització vertical i horitzontal. També es farà una revegetació dels talussos afectats per l’ampliació de la calçada i s’instal·laran uns 300 metres de pantalles acústiques per reduir l’impacte sonor de la carretera sobre la Torre de Cellers, situada a tocar de l’enllaç.

En aquesta mateixa àrea, Territori està treballant el projecte per construir un tercer carril en tots dos sentits fins al sud de Granollers per millorar la fluïdesa d’aquest tram de la C-17.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 112 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't