El sector turístic de Caldes escull les accions de promoció per a 2018

El foment del màrqueting en línia i l’edició de nous vídeos promocionals s’inclouran en el pressupost destinat al sector

La Taula de Turisme de Caldes ha escollit per votació els projectes als quals es destinarà una partida als pressupostos municipals, destinats a la promoció turística de la població. Finalment s’ha decidit destinar 5.000 euros a la incorporació del nom de la vila a la rotonda est (entrada per Granollers), 5.000 euros més a l’edició de nous vídeos promocionals i promoció de xarxes, 5.000 euros en una campanya de màrqueting en línia de paquets turístics, i 2.500 una campanya promocional dels establiments turístics a Google.

En total seran 16.500 euros que dedicaran en la campanya de 2018. L’Ajuntament té establerta una aportació mínima anual de 15.000 euros en concepte de pressupost participatiu de turisme que cada any es revisa a l’alça si el pressupost de la regidoria ho permet.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 89 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't