Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Un professor universitari de Tokio visita l’escola Ginebró

Iwao Takahashi, de la universitat de Nihon, va conèixer el model cooperatiu de l’escola

Aquesta setmana l’escola Ginebró ha rebut la visita del doctor Iwao Takahashi, professor de la Universitat de Nihon, a Tokio i Isabel Vidal, professora del Departament d’Economia de la Universitat de Barcelona, per conèixer de primera mà el funcionament d’una cooperativa de treball associat dedicada a l’ensenyament.
El doctor Takahashi ha estat convidat a Catalunya pel Departament d’Economia de la Universitat de Barcelona, amb l’objectiu de visitar i conèixer experiències cooperatives en diferents sectors, sobretot de treball associat.
Acompanyat per  Isabel Vidal i Ignasi Casals, que va ser director del Ginebró durant més de 40 anys, Takahashi s’ha reunit amb membres del consell rector de l’escola, entre els quals es troben Gorka Insausti, president de la cooperativa, i Maria Expósito, directora pedagògica.
El professor japonès ha pogut conèixer en detall quina és la realitat d’una cooperativa de treball associat dedicada a l’ensenyament i els elements més característics d’aquest tipus d’organització, tant a nivell empresarial com de gestió.
El Ginebró, es va constituir en cooperativa l’any 1976. Des d’aleshores és una empresa col·lectiva i social, gestionada  mitjançant la participació activa dels socis i el seu compromís en la promoció i millora del projecte cooperatiu i educatiu de l’escola.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.