Aquesta és una opció que hi ha sobre la taula, després del bon seguiment que va tenir l’esdeveniment divendres passat, tot i la pluja intensa durant les quatre hores d’oferta comercial de la nit de divendres passat.
“Ha estat una gran consolidació de l’esdeveniment, i sens dubte això ens porta a plantejar una tercera edició de l’Open Night”, explica la presidenta de Gran Centre, Montserrat Caussa. Una primera recollida d’opinions ha portat a la conclusió que els comerciants demanen més accions massives de promoció i és en aquest sentit que Gran Centre està treballant. “En primer lloc volem potenciar el cap de setmana de la moda, el mes d’octubre”, indica Caussa. “Creiem que l’Open Night ha de ser un esdeveniment únic a l’any, però la demanda i l’expectativa de clients i comerciants poden conduir a plantejar una altra activitat”, admet.
La satisfacció del sector comercial també es reflecteix entre els hotels i restaurants. El vicepresident del Gremi d’Hoteleria, Enric Gisbert, remarca que l’ocupació hotelera va ser superior a l’any passat. “De nou hotels participants, set van tenir el 100% i el total va ser del 85% d’ocupació”, explica. Els restaurants van servir 4.900 menús, 100 menys que fa un any, en una reducció atribuïble a la pluja.
{{ comment.text }}