Ho és pel desenvolupament de l’empresa que va rellançar amb una reorientació de l’activitat amb què originàriament la va fundar el seu pare i que s’ha convertit en líder estatal en el mercat dels productes desgreixadors. Però a aquest component de negoci líder, Lloreda hi ha afegit unes importants dosis de valors. El patrocini d’activitats esportives (des de les més immediates, com la base del BM Granollers fins a les més globals com el Dakar o la fórmula 1) ha estat un reforç per a l’estratègia d’internacionalització dels seus productes, que va arrencar precisament el 2012.
Compromès amb l’entorn, Lloreda ha estat impulsor de diverses accions de cura ambiental en la producció del KH7, el producte més reconegut de la companyia, i la gamma Zas. Dins de la companyia també ha emprès accions en favor de la plantilla, com una guarderia per a nadons de les treballadores o la flexibilització dels horaris per als treballadors per facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar.
La plantilla també ha tingut veu en el disseny del pla estratègic de la companyia, que inclou l’opció d’impulsar la via del creixement internacional. La voluntat de donar notorietat a la marca KH7 ha estat l’empenta per al patrocini d’un equip de fórmula 1 durant el 2012. El reconeixement de la marca ha obert portes a la companyia, que ja té acords amb gegants com Walmart per entrar al mercat xilè. Durant el 2012 també es van obrir mercats a Colòmbia, Cuba i Hong Kong. L’empresa vol obtenir la meitat dels ingressos a través d’exportacions el 2017.
{{ comment.text }}