La Fundació Bofill farà un estudi de la situació escolar a Granollers

El Consell Escolar Municipal de Granollers ha encarregat a la Fundació Bofill un estudi sobre l’escolarització a Granollers en els nivells educatius de Primària i Secundària que permeti tenir una radiografia més precisa de la situació actual en termes objectius, tant quantitatius com qualitatius.


El 9 Nou
05/05/2016

El treball també haurà de fer propostes de millora del repartiment de la diversitat de l’alumnat en els centres.

Els resultats permetran tenir un diagnòstic de l’escolarització a Granollers i abordar qüestions com la distribució de l’alumnat per centres en funció de les seves característiques socioeconòmiques i culturals.

Segons fonts municipals, l’estudi el durà a terme el grup Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS), un equip de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), sota la direcció de Xavier Bonal, director del Departament de Sociologia de la mateixa universitat, que té una àmplia experiència en estudis d’aquestes característiques.

El resultat de l’estudi, que es preveu que duri un any, inclourà un conjunt de propostes d’intervenció educativa a diferents nivells, de manera participada i tenint en compte les veus dels diferents actors municipals, així com l’elaboració d’un nou mapa escolar del municipi. Els treballs s’iniciaran aquest mateix mes de maig i el Consell Escolar i la seva Comissió de Mapa Escolar en faran el seguiment.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 486 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't