El treball també haurà de fer propostes de millora del repartiment de la diversitat de l’alumnat en els centres.
Els resultats permetran tenir un diagnòstic de l’escolarització a Granollers i abordar qüestions com la distribució de l’alumnat per centres en funció de les seves característiques socioeconòmiques i culturals.
Segons fonts municipals, l’estudi el durà a terme el grup Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS), un equip de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), sota la direcció de Xavier Bonal, director del Departament de Sociologia de la mateixa universitat, que té una àmplia experiència en estudis d’aquestes característiques.
El resultat de l’estudi, que es preveu que duri un any, inclourà un conjunt de propostes d’intervenció educativa a diferents nivells, de manera participada i tenint en compte les veus dels diferents actors municipals, així com l’elaboració d’un nou mapa escolar del municipi. Els treballs s’iniciaran aquest mateix mes de maig i el Consell Escolar i la seva Comissió de Mapa Escolar en faran el seguiment.
{{ comment.text }}