L’Agència Tributària Catalana obre els tràmits per disposar de local a Granollers

El govern català ha publicat la licitació de 14 locals que acolliran les oficines pròpies de l’Agència Tributària de Catalunya (ATC). Com ja s’havia avançat, es preveu obrir un local a Granollers, que figura entre els municipis recollits en la licitació.

Granollers apareix entre els 14 municipis en els quals la Generalitat busca local per obrir una delegació de l’Agència Tributària Catalana. Segons recull l’anunci de licitació, que s’ha publicat aquest divendres, el govern català preveu disposar a Granollers d’un local d’entre 300 i 450 metres, per al qual està disposat a pagar, com a màxim, nou euros per metre quadrat.

La licitació dels 14 locals que s’ha publicat aquest divendres forma part del pla de desplegament de la hisenda catalana. És el tret de sortida al nou model d’implantció territorial de l’agència que, segons informa del Departament de Presidència de la Generalitat, està basat en una xarxa d’oficines pròpies preparades per prestar els mateixos serveis a tots els ciutadans de Catalunya.

El desplegament territorial també forma part de l’estratègia de creixement de l’ATC i respon a la voluntat del govern de preparar l’administració tributària perquè pugui assumir les plenes competències fiscals.

La tria de les 14 poblacions que formen part d’aquest desplegament té present el volum d’habitants del territori d’influència de les oficines, la distribució d’activitats amb transcendència tributària i la distribució dels treballadors de les oficines liquidadores.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 134 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't