Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Les ANC gairebé esgoten les places d’autocar per a la ‘V’ de Barcelona

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) de Granollers, Sant Celoni, Mollet, Cardedeu, les Franqueses, l’Ametlla, Lliçà d’Amunt, Vallgorguina i Sant Feliu ja han exhaurit totes les places d’autocar que havien reservat per al desplaçament fins a Barcelona per participar a la V..

  • El 9 Nou
  • 01/09/2014 | 11:00
  • 0

Segons les dades facilitades per les diverses assemblees locals a EL 9 NOU, Sant Celoni és l’ANC que fa més autocars. Són 20 que representen un total de més de 1.100 places. Aquesta xifra representa gairebé el doble que la de l’any passat. Aquesta ANC ha obert una llista d’espera per si aconsegueix trobar nous autocars o hi ha baixes de darrera hora. Per darrere, queden els 13 autocars de Cardedeu, que estan tots plens, i on també s’ha obert una llista d’espera. La Garriga té 12 autocars contractats i, de moment, en tenen vuit de plens tot i que han aturat les inscripcions durant uns dies. L’ANC de Granollers va acabar d’omplir els 10 autocars aquest dilluns al vespre durant l’assaig de la V que van fer a la plaça Barangé. Mollet, amb nou autocars, també ha exhaurit totes les places aquesta mateixa setmana.

Excepte el cas de la Garriga, les ANC consultades tenen poques places lliures a dues setmanes de la Diada. A Canovelles, aquest dimecres només els en quedaven set. A la Roca, encara tenien gairebé dos autobusos buits, i a Bigues i Riells, un.

SENSE AUTOBUSOS

Les empreses d’autobusos del Vallès Oriental consultades per EL 9 NOU han confirmat que tenen tots els vehicles reservats per aquests dies. També que és molt difícil trobar-ne més. Autocars Barba, de Sant Celoni, tenia compromesos cinc autocars d’una altra empresa que els han fallat a darrera hora. “Ens havien dit que ens deixarien autocars i ara ens diuen que no. L’any passat no hi va haver cap problema i es movia la mateixa o més gent perquè sortia gent de Barcelona”, diu Josep Barba, que denuncia que hi ha empreses que volen cobrar preus molt per sobre dels habituals o que guarden els busos per poder-los vendre a millor preu a darrera hora. Per Barba, una solució passa perquè un mateix vehicle faci dos viatges a través d’un servei llançadora. Això també permetria reduir el cost del bitllet als particulars.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.