El tall es podria allargar més enllà si la renovació de la claveguera és més complexa del que es preveu. Això no se sabrà fins que no s’aixequi el paviment. També podria durar més si s’aprofita per acabar la rasa per a les canonades d’aigua i altres serveis que s’han començat a fer des del Casino i que aquest dijous ja gairebé arribava a l’altura del carrer Enginyer.
La circulació a Torras i Bages quedarà tallada a primera hora del matí de dilluns a partir de la cruïlla de Joan Prim. El consistori recomana als conductors que travessen Granollers que evitin l’accés al centre i facin servir alternatives com el vial del marge dret del Congost o la ronda Nord.
En un principi, l’Ajuntament no preveia haver de tallar aquesta cruïlla. La inspecció de la claveguera va permetre descobrir que calia canviar-la. A més s’ha d’actuar en un punt que està just al mig de la cruïlla i impedeix compaginar el treball de les excavadores amb la circulació. “Fer aquest canvi ara és clau. Deixar-ho per més endavant podria comportar complicacions més importants en la circulació”, diu el regidor d’Obres i Projectes, Albert Camps. Més endavant, també caldrà renovar un altre tram de claveguera prop del carrer Minetes que traslladarà les restriccions més al nord.
De moment, el tall de Torras i Bages tindrà implicació sobre les línies d’autobús interurbà que vénen de Lliçà d’Amunt, Bigues i Riells o l’Ametlla i que hauran de passar pel carrer Ramon Llull. L’autobús urbà ha suprimit la parada del carrer Enginyer en sentit sud. En principi, es manté la de l’altra banda.
{{ comment.text }}