Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Les pegues de la C-17 al tram de Parets

EL 9 NOU fa una radiografia als problemes de la C-17 al tram entre Mollet i Granollers. Entrades sense carrils d’acceleració o amb carrils massa curs, enllaços complicats… són alguns dels problemes de la via.

  • El 9 Nou
  • 07/02/2016 | 16:00
  • 0

UNA RECTA PLENA D’ENTRADES En sentit nord, la C-17 a Parets manté diverses entrades i sortides directes a empreses i negocis situats a peu de carretera. L’alcalde de Parets, Sergi Mingote, n’ha parlat amb empreses de la zona. “Necessiten una readaptació i una millora”, diu Mingote, que assegura que “mentre no es fan grans obres” és “partidari que es busquin solucions alternatives”. Reclama la implicació de la Generalitat i diu que Parets també hi posarà de la seva part buscant alternatives d’accés amb el desenvolupament urbanístic de l’entorn del Circuit.

CARRRIL MASSA CURT PER A LA SORTIDA DE GRANOLLERS En sentit sud, la incorporació a la C-17 des de la sortida de Granollers pel Coll de la Manya té un carril d’acceleració molt curt. Això fa frenar els vehicles que circulen pel tronc central i acostuma a provocar retencions.

L’ACCÉS DIRECTE DEL RESTAURANT CAN ROMEU, A PARETS En sentit sud, una de les entrades més conflictives és la que hi ha a l’altura del restaurant Can Romeu, a Parets, perquè no té carril per facilitar ni l’entrada ni la sortida. Dóna accés a la zona industrial que hi ha a tocar.

UNA CREMALLERA QUE GENERA CUES A Mollet, en direcció sud, l’enllaç de la C-17 amb l’AP-7 coincideix amb la sortida des del barri de l’Eixample de Parets i també des de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya. És un punt habitual de cues perquè els vehicles que surten de Parets volen incorporar-se a la C-17, mentre que molts que baixen per aquesta carretera volen seguir en direcció a l’AP-7.

UN LLOC HABITUAL DE CUES AMB DATA DE CADUCITAT Un dels punts habituals de retencions és l’enllaç a la C-17 en direcció nord des de l’AP-7 i la C-33, a Parets. Els vehicles que provenen de les autopistes arriben amb dos carrils que es redueixen a un uns metres abans d’incorporar-se al tronc central de la C-17. En breu, la Generalitat començarà unes obres per ampliar l’enllaç de manera que la incorporació a la C-17 es faci amb dos carrils en lloc d’un i donar així més capacitat a la via. Les obres ja estan adjudicades i han de començar aquest primer trimestre.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.