Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

L’Hospital de Granollers informarà via mòbil del temps d’espera a urgències

El temps d’espera d’urgències o una agenda individualitzada de les visites a les consultes externes són dos dels serveis que l’Hospital de Granollers ha posat a l’abast dels usuaris a través del mòbil.

  • El 9 Nou
  • 08/06/2014 | 16:00
  • 0

Una aplicació, disponible a través d’iPhone i Android, inclou aquestes i altres informacions d’interès. L’aplicació, disponible de forma gratuïta, ja està operativa i significa un pas endavant en els serveis que l’Hospital. És una eina pionera perquè es tracta del primer centre hospitalari català que ofereix serveis directes a l’usuari a través d’una aplicació.

Els temps d’espera al servei d’urgències (en l’aplicació informa tant de les que hi ha al mateix hospital com les del local del centre) és una de les informacions rellevants que inclou aquesta nova aplicació. El càlcul es coneix en temps real i en línia a partir dels pacients que està registrat que estan a la sala d’espera. El centre aclareix que, com en tots els casos d’urgències, l’atenció depèn de la gravetat del pacient, però amb l’aplicació hi ha una aproximació sobre el temps que haurà d’esperar a ser atès.

L’aplicació disposa d’una àrea oberta (amb la localització de l’hospital, els telèfons d’hospitalització i consultes externes), el temps d’espera a urgències i notícies del centre o consells de salut. En l’àmbit privat, accessible a través d’autorització i amb un codi d’accés, els usuaris podran conèixer els calendaris de visites o proves (amb informació sobre les instruccions prèvies) i també poden demanar en línia un canvi de cita. Els familiars autoritzats també podran accedir a la informació del pacient. En un futur s’aniran afegint més serveis.

“En aquest projecte hi han pesat tres factors: el principal, el pacient, però també apropar-nos-hi a través de la informació, que és clau per a la satisfacció, i a més fer un salt tecnològic amb funcions que fins ara no teníem. Tots tres factors se sumen a les ganes d’innovar”, explica el director general de l’Hospital de Granollers, Rafael Lledó.

L’alcalde de Granollers i president del Patronat que gestiona el centre, Josep Mayoral, destaca “l’exercici de transparència” que fa l’Hospital, que reforça “la relació estreta amb el pacient”. Aquesta és la primera aplicació de servei públic a la ciutat. També la primera d’un hospital que inclou serveis i gestió i no només informació corporativa.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.