L’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà (OVAC) de l’Ajuntament de Granollers ha ampliat el nombre de tràmits que es poden fer des de casa. A partir d’ara, s’han activat nous tràmits en línia: comunicar la realització de petites reformes en un habitatge, sol·licitar ocupacions de via pública derivades d’obres, calcular la plusvàlua, presentar-se a unes oposicions i sol•licitar informes i comunicats d’accidents a la Policia Local. Properament, l’oficina de Granollers també serà de les primeres de Catalunya que permetran comunicar un canvi de domicili a altres administracions. Aquests tràmits s’afegeixen als serveis que ja hi havia: presentar una instància, sol·licitar un volant d’empadronament o obtenir el duplicat d’un rebut.
A banda, l’OVAC també ha arribat a un acord amb el Col·legi d’Advocats de Granollers per permetre fer tràmits amb el certificat digital d’aquest ens que s’afegeix al DNI electrònic o a l’IdCAT.
Poc més d’un any després de la seva estrena, l’OVAC ha superat ja el miler d’usuaris registrats que la fan servir. Dues terceres parts d’aquests tenen entre 26 i 45 anys. A través de l’OVAC s’han tramitat aquest 2010 800 rebuts que han permès recaptar 120.000 euros a l’Ajuntament. També s’han gestionat prop de 4.900 sol·licituds.
{{ comment.text }}