Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

L’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà de Granollers incorpora nous tràmits

Granollers ha ampliat el nombre de tràmits que es poden fer des de l’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà. Aquest servei, que es va posar en marxa el setembre de l’any passat, ja té més d’un miler d’usuaris registrats i ha gestionat el cobrament de 800 rebuts i ha tramitat prop de 4.900 peticions.

  • El 9 Nou
  • 23/11/2010 | 6:00
  • 0

L’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà (OVAC) de l’Ajuntament de Granollers ha ampliat el nombre de tràmits que es poden fer des de casa. A partir d’ara, s’han activat nous tràmits en línia: comunicar la realització de petites reformes en un habitatge, sol·licitar ocupacions de via pública derivades d’obres, calcular la plusvàlua, presentar-se a unes oposicions i sol•licitar informes i comunicats d’accidents a la Policia Local. Properament, l’oficina de Granollers també serà de les primeres de Catalunya que permetran comunicar un canvi de domicili a altres administracions. Aquests tràmits s’afegeixen als serveis que ja hi havia: presentar una instància, sol·licitar un volant d’empadronament o obtenir el duplicat d’un rebut.

A banda, l’OVAC també ha arribat a un acord amb el Col·legi d’Advocats de Granollers per permetre fer tràmits amb el certificat digital d’aquest ens que s’afegeix al DNI electrònic o a l’IdCAT.

Poc més d’un any després de la seva estrena, l’OVAC ha superat ja el miler d’usuaris registrats que la fan servir. Dues terceres parts d’aquests tenen entre 26 i 45 anys. A través de l’OVAC s’han tramitat aquest 2010 800 rebuts que han permès recaptar 120.000 euros a l’Ajuntament. També s’han gestionat prop de 4.900 sol·licituds.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.