Sorli preveu un creixement moderat de les vendes el 2016

La cadena de distribució Superfícies d’Alimentació, propietària dels establiments Sorli, preveu un creixement moderat de les vendes per a aquest 2016.

El 9 Nou
30/04/2016

Segons la companyia, es preveu que la facturació arribi a 242 milions d’euros, amb un 1% d’increment respecte a l’exercici passat, quan va quedar lleugerament per sota de 240 milions.

La companyia fa aquesta previsió en ple llançament d’un nou model comercial que comença per un redisseny de la imatge (els establiments Sorli Discau passaran a dir-se simplement Sorli), i continua per la introducció de noves referències amb les marques del grup Ifa, que es combinaran amb la marca pròpia de la cadena.

L’empresa assenyala que el nou model té com a objectiu facilitar la compra dels clients a través d’una nova distribució dels productes a la botiga. Els supermercats tindran categories definides en funció de les necessitats dels consumidors detectades, com ara la d’elaborats carnis, la de menjar ràpid o la de celebracions, entre d’altres. A més, la cadena dotarà les botigues de nova tecnologia que millori la gestió de les comandes de productes frescos amb dades que permetran fer una gestió de les comandes d’aquest segment més ajustades. Amb aquest objectiu, l’empresa està fent una inversió tecnològica de 3,5 milions d’euros.

El nou model també inclou l’aposta pel que la companyia considera els seus valors diferencials: productes frescos de qualitat i ampli assortiment de referències (es considera el supermercat de proximitat que en té més, per sobre de les 7.000). Sorli mantindrà la seva marca “d’aquí”, amb un centenar de referències, i potenciarà una línia de productes competitius amb la marca Ifa.

La repercussió directa en les vendes d’aquest nou model comercial s’avalua en un 1%, per arribar als 242 milions d’euros aquest 2016. Un 90% d’aquesta facturació provindrà dels 114 supermercats de la cadena. La resta es repartirà en un 4% en les tres gasolineres del grup (una de les quals davant de la seu de Granollers) i un 6% de les activitats complementàries, vinculades al sector de l’hostaleria i els equipaments esportius. L’empresa té en estudi diferents opcions per incrementar els actuals 114 supermercats repartits per la geografia catalana.

LA PREGUNTA

Veu bé l’avançament electoral a Catalunya?

En aquesta enquesta han votat 875 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't