Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Sorli preveu un creixement moderat de les vendes el 2016

La cadena de distribució Superfícies d’Alimentació, propietària dels establiments Sorli, preveu un creixement moderat de les vendes per a aquest 2016.

  • El 9 Nou
  • 30/04/2016 | 7:00
  • 0

Segons la companyia, es preveu que la facturació arribi a 242 milions d’euros, amb un 1% d’increment respecte a l’exercici passat, quan va quedar lleugerament per sota de 240 milions.

La companyia fa aquesta previsió en ple llançament d’un nou model comercial que comença per un redisseny de la imatge (els establiments Sorli Discau passaran a dir-se simplement Sorli), i continua per la introducció de noves referències amb les marques del grup Ifa, que es combinaran amb la marca pròpia de la cadena.

L’empresa assenyala que el nou model té com a objectiu facilitar la compra dels clients a través d’una nova distribució dels productes a la botiga. Els supermercats tindran categories definides en funció de les necessitats dels consumidors detectades, com ara la d’elaborats carnis, la de menjar ràpid o la de celebracions, entre d’altres. A més, la cadena dotarà les botigues de nova tecnologia que millori la gestió de les comandes de productes frescos amb dades que permetran fer una gestió de les comandes d’aquest segment més ajustades. Amb aquest objectiu, l’empresa està fent una inversió tecnològica de 3,5 milions d’euros.

El nou model tamb√© inclou l‚Äôaposta pel que la companyia considera els seus valors diferencials: productes frescos de qualitat i ampli assortiment de refer√®ncies (es considera el supermercat de proximitat que en t√© m√©s, per sobre de les 7.000). Sorli mantindr√† la seva marca ‚Äúd‚Äôaqu√≠‚ÄĚ, amb un centenar de refer√®ncies, i potenciar√† una l√≠nia de productes competitius amb la marca Ifa.

La repercussió directa en les vendes d’aquest nou model comercial s’avalua en un 1%, per arribar als 242 milions d’euros aquest 2016. Un 90% d’aquesta facturació provindrà dels 114 supermercats de la cadena. La resta es repartirà en un 4% en les tres gasolineres del grup (una de les quals davant de la seu de Granollers) i un 6% de les activitats complementàries, vinculades al sector de l’hostaleria i els equipaments esportius. L’empresa té en estudi diferents opcions per incrementar els actuals 114 supermercats repartits per la geografia catalana.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.