DE L’ENLLAÇ AMB L’AP-7 I LA C-33 FINS A L’ENLLAÇ AMB LA C-35 Aquest sector ja té tres carrils per sentit: dos corresponen al tronc central de la carretera, mentre que el tercer facilita l’accés a altres vies de comunicació. En sentit nord, l’entrada al polígon Can Volart, l’enllaç amb la carretera Interpolar en direcció Granollers i el Circuit i l’accés a Parets. En sentit sud, hi ha les incorporacions des de la carretera Interpolar i Parets i la sortida que permet connectar amb la C-33 en direcció Barcelona i amb l’AP-7 cap al nord. En aquest tram, hi havia hagut algunes entrades i sortides directes a empreses situades a tocar de la carretera però es van suprimir ja fa una desena d’anys en una acció impulsada pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques en època del conseller Joaquim Nadal.
DE L’ENLLAÇ AMB LA C-35 FINS A FERROS TOUS/AUDENSFOOD Hi ha diferències segons la banda. La calçada en sentit nord té només dos carrils i concentra bona part de les entrades i sortides més perilloses, la majoria sense cap mena de carril d’acceleració o desacceleració. En alguns punts, a més, les empreses estan situades a pocs metres de l’actual carretera, fet que pot complicar qualsevol actuació d’ampliació amb un tercer carril o un vial paral·lel de servei. En sentit sud, hi ha una calçada lateral, sense cap accés.
D’ELS XOPS A LLIÇÀ DE VALL A la zona nord, hi ha calçades laterals a les dues bandes. En direcció nord, regula l’accés a la benzinera, restaurant i altres empreses. A l’altra banda, hi ha una calçada lateral on només s’accedeix des de la incorporació venint de Lliçà de Vall (C-155).
{{ comment.text }}