Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Una dona reclama 4.000 euros a l’Hospital de Granollers per haver perdut una dent en una operació

Una veïna de Canovelles de 41 anys, Yolanda Pujol, reclama a l’Hospital de Granollers que li pagui les despeses d’una pròtesi dental que es va haver de fer després que, en una operació d’endiometrosi li caigués una dent i li quedés afectada una altra.

  • El 9 Nou
  • 12/05/2016 | 16:00
  • 0

Va passar durant l’operació d’intubació prèvia a la intervenció quirúrgica.

La factura de l’odontòleg va ser de 3.990 euros que, de moment, la dona explica que ha hagut de pagar de la seva butxaca per la qual cosa ha hagut de demanar un préstec personal a un any pel qual paga una quota de 342 euros mensuals. Remarca, a més, que la situació econòmica familiar no és bona i ja té problemes per poder fer front al pagament de la hipoteca del pis. Es queixa que més de dos mesos després dels fets, l’hospital encara no li ha assegurat que es farà càrrec de totes les despeses que ha tingut.

L’operació es va fer el dia 26 de febrer amb anestèsia general. Segons el comunicat mèdic, durant les maniobres d’intubació es va produir “la caiguda accidental de dent incisiva superior”. La dona va presentar la reclamació en un escrit lliurat a la Unitat d’Atenció a l’Usuari el dia 29. El dia 4 de març, va rebre una carta de resposta del centre en què se li demana documentació i la factura original del dentista per tal de passar-la a la companyia d’assegurances de l’hospital. Se li informa que, un cop hi hagi la resolució de l’expedient, se li faria saber.

Yolanda Pujol es queixa, sobretot, del tracte que ha rebut. “No demano cap indemnització, només vull recuperar el que m’ha costat. Fins i tot em vaig oferir que m’atenguessin al dentista que decidís el mateix hospital. Sento una gran impotència per la poca consideració amb què em van tractar. Em van deixar venuda. A sobre de perjudicada, em vaig haver de buscar la vida per pagar el que m’han fet i després presentar la factura i esperar que ho valorin abans de pagar-m’ho”. Diu que fa unes tres setmanes encara va haver de lliurar nova documentació que se li demanava. En aquest cas, una radiografia en què es veiés l’estat actual de la boca.

EL 9 NOU s’ha posat en contacte amb l’hospital, però el centre ha respost que no acostuma a respondre les queixes dels usuaris a través dels mitjans de comunicació i que la Unitat d’Atenció a l’Usuari és l’encarregada de donar resposta a les queixes i suggeriments.

Comentaris

Els comentaris estan tancats.

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.