La propietària, Anna Vicente, ha negat cap estafa i ha explicat que l’empresa majorista va cancel·lar 75 viatges a última hora al·legant overbooking. Els clients, indignats, esperen ser reubicats ens altres vols o recuperar el diners que van pagar.
“Això no és cap estafa i jo no em vull quedar els diners de ningú”, ha assegurat Anna Vicente, propietària de l’agència. A més, ha afegit que la majorista l’ha volgut “castigar” per una indemnització que va haver-li de pagar fa uns mesos. Vicente assegura que ha pogut reubicar un 85% dels clients en els mateixos vols i hotels que se suposa que hi havia overbooking. En altres casos, ha hagut de canviar els dies del viatge. Per tot això, l’empresària ha denunciat a la majorista per via penal, tot i que no n’ha volgut dir el nom.
Els clients, molts dels quals havien de viatjar aquesta setmana i tenien destinacions tan diverses com Tailàndia, Cancún, Mèxic, Tenerife, Lanzarote, Menorca o Croàcia s’han congregat aquesta setmana davant l’agència. L’empresa ha assegurat que els reubicarà a tots i que aquells que ho vulguin podran recuperar els diners que havien pagat, gràcies a l’assegurança que té contractada l’agència.
És el cas de Toni Martínez, un client que va pagar 1.000 euros per marxar al Nepal i que dimarts el matí no va poder agafar l’avió. A la tarda, Martínez va reclamar els diners a les oficines de l’agència. En les mateixes circumstàncies es troba l’Ingrid Herrero, que havia d’agafar un vol a Grècia el dimarts però els papers tampoc van arribar. Ella però, espera poder ser reubicada en un altre vol i per aquest motiu va decidir acostar-se a l’agència per parlar amb la propietària.
{{ comment.text }}