Veïns de Corró d’Avall estan sense telèfon fix des de fa dues setmanes

Desenes de veïns de Corró d’Avall, la majoria de l’entorn de la Sagrera, la carretera de Cànoves i la zona de l’Ajuntament estan sense línia de telèfon fix des de fa dues setmanes.

El 9 Nou
12/10/2014

Els problemes van començar el dia 28 de setembre i molts no han recuperat encara la línia. Es queixen que l’avaria, al marge de no poder comunicar-se a través del telèfon fix, afecta altres serveis essencials lligats a la línia telefònica, com ara les teleassistències de persones grans que viuen soles. La companyia Movistar admet els problemes i els atribueix als efectes de les darreres tempestes, però diu que la reparació serà lenta per qüestions tècniques.

Una de les afectades, Paquita Pacheco, propietària d’una botiga de la cadena Suma a la carretera de Cànoves, denuncia l’efecte negatiu que la manca de telèfon fix està tenint en el seu negoci. “Hi ha clients que ens fan les comandes per telèfon i com que no les poden fer, les perdem. Els proveïdors tampoc ens poden trucar i hem d’estar tot el dia penjats del mòbil”, explica.

Els abonats també critiquen la reacció de Movistar. “Quan truquem ens fan passar per un munt de persones sense que ens donin una solució concreta i al final posen una gravació. No hi ha manera, no hi podem fer res”. També lamenten el tracte que, segons ells, els han donat a l’Ajuntament. “Només ens diuen que no hi poden fer res perquè no és cosa de l’Ajuntament, sinó una qüestió particular entre la companyia i el client”.

Cansats d’esperar una solució, els veïns han començat una recollida de firmes per manifestar la seva protesta a la companyia i reclamar una solució ràpida al problema.

Un portaveu de Movistar ha explicat a EL 9 NOU que les tempestes dels darrers dies van mullar un cable que donava servei a diverses zones del municipi i que s’ha anat deteriorant i afectant progressivament la connectivitat de diverses línies. Per això no hi ha constància d’una avaria massiva, sinó de diverses avaries individuals. El mateix portaveu ha dit que la reparació requereix la realització d’obres i que està sent molt lenta perquè s’han de connectar les línies una per una, amb la qual cosa la recuperació del servei no serà de cop per a tots els abonats, sinó que es farà de manera progressiva en els propers dies.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 76 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't