El nou pla s’ha presentat aquest dimarts en una sala de plens de l’Ajuntament de Granollers plena a vessar d’empresaris (molts d’ells, actuals patrocinadors del club), directius i exdirectius i representants de la plantilla del primer equip. El van presidir el president del BM Granollers, José Luis Caña, l’alcalde Josep Mayoral, el gerent de l’Asobal, Jordi Pallarès, el representant de l’empresa Sponsorship, Víctor Noguer, i el responsable de la futura revista del BM Granollers, Oriol Brutau.
José Luis Caña, va sintetitzar la filosofia del pla de patrocini. “El gran canvi, el repte a què s’enfronta el club és demanar col·laboració però no a canvi de res: hem de ser capaços de dissenyar un retorn per a les vostres empreses”, va dir, adreçant-se als patrocinadors actuals i potencials.
Conscient que uns temps complicats pel patrocini reclamen mesures potents, la junta del BM Granollers ha confiat el disseny d’aquesta nova estratègia a l’empresa Sponsorship. El representant d’aquesta firma, Víctor Noguer, va ser l’encarregat d’explicar als assistents les claus del nou pla, per a la confecció del qual han servit d’inspiració clubs de referència com el Kiel o el Gummersbach, entre molts d’altres. En síntesi, es tracta d’abandonar l’antiga idea del patrocini a canvi de només publicitat: ara, a més, s’ofereix a l’empresa identificar-se amb els valors de l’esport, participar en un projecte “de casa” i amb una marca -BMG- de referència de la ciutat i també a nivell català, estatal i internacional, generar espais de trobada entre els empresaris patrocinadors per relacionar-se, fer xarxa i, possiblement, negoci, etc.
{{ comment.text }}