L’escuderia formada per l’holandès Klaas Hummel i els britànics Adam Christodoulou, Phil Quaife i Tim Mulen, al volant del McLaren MP4-12, ha aconseguit el triomf en 640 voltes, quatre més que el Ferrari 458 Itàlia del Russian Bears Motosport 1 (636 voltes), amb què competia el pilot espanyol Miguel Toril.
Tercer al podi ha finalitzat el Porsche 997 Cup de l’ARC Bratislava, a set voltes d’un Lapidus Racing que ha succeït com a campió al Schubert Motosport, vencedor el 2011 amb Edward Sandström, Lars Stugemo, Michael Outzen i Peter Posavac al volant d’un BMW.
La mala notícia ha estat la retirada per problemes en el motor, a falta de dues hores per al final, del Clio del Milan Competició, en què competien els dobles guanyadors de les 24 Hores Francesc Gutiérrez i Jordi Codony, a més de Laia Sanz, que havia anunciat la seva intenció de donar el salt a les quatre rodes quan posi fi a la seva carrera en moto, amb la intenció de disputar el ral·li Dakar.
Així, la tradicional prova de resistència catalana ha posat el seu punt final a una edició amb 55 equips, més de 200 pilots i més equips estrangers que mai, amb la satisfacció d’haver reduït costos per assegurar la viabilitat de la carrera, després de suspendre’s l’any 2010 per falta de finançament.
{{ comment.text }}