Marc Guasch (que en el seu debut al Dakar, el 2009, va fer 24è en motos d’un total de 113 participants) seguirà amb la Yamaha WR 450 F que pilota des de fa temps, però estrenarà el nou model d’injecció, que li assegura una punta de velocitat de 165 km/h. La categoria de les dues rodes està més oberta que mai, amb la nova normativa que obliga totes les motos a no passar de 450 cc.
La victòria a la Baja Aragón, el juliol passat, va ajudar a què els ulls de Yamaha Espanya es fixessin en el vallesà. “La marca ha confiat en mi per sortir amb la nova moto. Hi estem treballant des de finals d’agost o principis de setembre”, diu. Marc Guasch està molt il·lusionat per torna a la cursa que dóna sentit a la seva carrera. “Com a pilot de raids, el Dakar és l’objectiu que et marques com a cursa més important. Toco de peus a terra i haig de confiar en la meva preparació física i concentració per fer una bona cursa. L’objectiu l’anirà definint el dia a dia; marcar-me un objectiu més enllà d’això, a dia d’avui, seria un error”, assegura el vallesà.
El Dakar 2011 arrencarà l’1 de gener des de la capital Argentina, Buenos Aires, i s’acabarà al mateix lloc el dia 16 del mateix mes, després de recórrer 9.500 quilòmetres.
{{ comment.text }}