Més de 4.000 atletes a la marató de Montornès, que guanya l’atleta Adrià Garcia
Més de 4.000 atletes, entre els que van fer el recorregut sencer i els que van córrer només els 5 quilòmetres, van donar categoria a la vintena edició de la Mitja Marató Montornès-Montmeló-Vilanova-la Roca d’aquest diumenge. La cursa la va guanyar l’atleta independent Adrià García.