Amb el desdoblament de l’Eix i la C-17 no s’ha millorat la senyalització de Manlleu en aquestes carreteres, una reivindicació que fan des de fa 20 any
Venint de Barcelona només senyalitza Manlleu a Gurb, just al punt on es bifurquen l’Eix i la C-17. I, paradoxalment, la senyalització indica que per anar a Manlleu cal continuar per la C-17 i entrar per la carretera de la Gleva.