La Garriga multa amb 21.800 euros l’empresa de les escombraries
L’Ajuntament de la Garriga ha multat amb 21.800 euros l’empresa Cespa, que recull a diari les escombraries de la població, per incompliment contractual.
L’Ajuntament de la Garriga ha multat amb 21.800 euros l’empresa Cespa, que recull a diari les escombraries de la població, per incompliment contractual.
Quatre mesos de negociacions no han donat el fruit esperat i el BM Granollers es veu en la necessitat d’entrar en concurs de creditors. La junta, encapçalada pel seu president, Josep Pujadas, donarà explicacions aquest dimecres en roda de premsa.