Granollers rep un premi estatal pel foment de la biodiversitat
L’Ajuntament de Granollers ha guanyat un premi estatal concedit per la Fundación Biodiversidad –que depèn del Ministeri de Medi Ambient– per l’impuls d’accions per fomentar la biodiversitat al municipi.