‘Skaters’ de Granollers es queixen del deteriorament d’un parc de patinatge i de les multes que els imposen
Un col·lectiu d’skaters ha expressat les queixes per les sancions que els imposen per practicar l’skate en mobiliari urbà a Granollers. La rigidesa en les multes contrasta amb la degradació dels espais disponibles per patinar. L’Ajuntament diu que les multes s’imposen per evitar mals majors.