QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El 9 Nou

Xarxes socials

Granollers vol multiplicar per tres les sancions per pintar grafits

La regidoria de Seguretat Ciutadana es planteja endurir les sancions a les persones que són enxampades fent un grafit o qualsevol pintada a Granollers. Les multes són actualment de 300 euros i es vol que siguin d’entre 1.000 i 1.500 euros. També hauran de pagar la reparació, costosa en certs casos.