El Centre Mèdic de l’Esport de Vic arriba als 25 anys havent donat servei a 8.000 usuaris
El Centre Mèdic de l’Esport, un servei impulsat per l’Ajuntament de Vic per valorar i controlar l’estat físic de tothom que vol fer activitat física, està d’aniversari. Dilluns va fer 25 anys que es va posar en marxa. Durant aquest quart de segle ha donat servei a 8.000 usuaris.