Editorial | Cal anar a l’una en la defensa del català
Que les persones que treballen a l’Ajuntament de Vic hagin de tenir un bon nivell de català és de lògica. És la llengua vehicular, la que durant anys ha servit per integrar les diferents onades migratòries