Política de devolucions i reemborsaments

A PREMSA D’OSONA, SA, la nostra prioritat és garantir la satisfacció dels nostres clients. Si no estàs completament satisfet amb la teva compra, consulta les condicions següents per a devolucions i reemborsaments.

1. Condicions per a devolucions

  1. Termini de devolució:
    Disposes de 15 dies naturals des de la data de recepció del producte per sol·licitar una devolució.
  2. Estat del producte:
    El producte ha d’estar en el seu estat original, sense utilitzar i amb totes les etiquetes i embalatges originals intactes.
    Els productes personalitzats o d’edició especial no són elegibles per a devolució, tret que presentin defectes de fabricació.
  3. Justificant de compra:
    És obligatori presentar el rebut o factura de compra com a prova.

2. Procés de devolució

  1. Sol·licitud:
    Contacta amb el nostre equip d’atenció al client a través de subscripcions@el9nou.com, indicant:
    • La data.
    • El número de la comanda.
    • El motiu de la devolució.
  2. Enviament del producte:
    Et proporcionarem instruccions sobre com i on enviar el producte. Cal fer arribar el producte a retornar a les oficines d’EL 9 NOU:
  1. Plaça de la Catedral, 2. Vic. Tel. 93 889 49 49.
  2. Carrer Girona, 34, Granollers. Tel. 93 860 30 20.
    Les despeses d’enviament de la devolució seran assumides pel client, excepte en casos de productes defectuosos o enviats incorrectament.
  3. Confirmació:
    Una vegada rebut i revisat el producte, t’informarem sobre l’aprovació o rebuig de la devolució.

3. Política de reemborsaments

  1. Mètode de reemborsament:
    Si la devolució és aprovada, el reemborsament es processarà automàticament a través del mètode de pagament original.
    El temps estimat per rebre el reemborsament és de 20 dies hàbils, depenent del teu banc o proveïdor de pagaments.
  2. Excepcions:
    No es realitzarà un reemborsament si el producte presenta:
    • Danys causats per un ús indegut, desgast normal o manipulacions no autoritzades.
    • Manca d’embalatge o accessoris originals.

4. Productes defectuosos o enviats incorrectament

Si has rebut un producte defectuós o incorrecte, PREMSA D’OSONA, SA assumirà totes les despeses relacionades amb el reemplaçament o reemborsament. Si us plau, informa del problema dins dels 15 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda.

5. Exclusió de productes

Els següents productes no són elegibles per a devolucions ni reemborsaments:

  • Subscripcions a EL 9 NOU, ja sigui a l’edició impresa o digital.
  • Entrades de teatre, cinema o concerts.

Si tens cap pregunta o necessites ajuda amb la teva sol·licitud, no dubtis a contactar amb el nostre equip d’atenció al client a subscripcions@el9nou.com.

Gràcies per confiar en nosaltres.