Política de devolucions i reemborsaments
A PREMSA D’OSONA, SA, la nostra prioritat és garantir la satisfacció dels nostres clients. Si no estàs completament satisfet amb la teva compra, consulta les condicions següents per a devolucions i reemborsaments.
1. Condicions per a devolucions
- Termini de devolució:
Disposes de 15 dies naturals des de la data de recepció del producte per sol·licitar una devolució. - Estat del producte:
El producte ha d’estar en el seu estat original, sense utilitzar i amb totes les etiquetes i embalatges originals intactes.
Els productes personalitzats o d’edició especial no són elegibles per a devolució, tret que presentin defectes de fabricació. - Justificant de compra:
És obligatori presentar el rebut o factura de compra com a prova.
2. Procés de devolució
- Sol·licitud:
Contacta amb el nostre equip d’atenció al client a través de subscripcions@el9nou.com, indicant:- La data.
- El número de la comanda.
- El motiu de la devolució.
- Enviament del producte:
Et proporcionarem instruccions sobre com i on enviar el producte. Cal fer arribar el producte a retornar a les oficines d’EL 9 NOU:
- Plaça de la Catedral, 2. Vic. Tel. 93 889 49 49.
- Carrer Girona, 34, Granollers. Tel. 93 860 30 20.
Les despeses d’enviament de la devolució seran assumides pel client, excepte en casos de productes defectuosos o enviats incorrectament. - Confirmació:
Una vegada rebut i revisat el producte, t’informarem sobre l’aprovació o rebuig de la devolució.
3. Política de reemborsaments
- Mètode de reemborsament:
Si la devolució és aprovada, el reemborsament es processarà automàticament a través del mètode de pagament original.
El temps estimat per rebre el reemborsament és de 20 dies hàbils, depenent del teu banc o proveïdor de pagaments. - Excepcions:
No es realitzarà un reemborsament si el producte presenta:- Danys causats per un ús indegut, desgast normal o manipulacions no autoritzades.
- Manca d’embalatge o accessoris originals.
4. Productes defectuosos o enviats incorrectament
Si has rebut un producte defectuós o incorrecte, PREMSA D’OSONA, SA assumirà totes les despeses relacionades amb el reemplaçament o reemborsament. Si us plau, informa del problema dins dels 15 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda.
5. Exclusió de productes
Els següents productes no són elegibles per a devolucions ni reemborsaments:
- Subscripcions a EL 9 NOU, ja sigui a l’edició impresa o digital.
- Entrades de teatre, cinema o concerts.
Si tens cap pregunta o necessites ajuda amb la teva sol·licitud, no dubtis a contactar amb el nostre equip d’atenció al client a subscripcions@el9nou.com.
Gràcies per confiar en nosaltres.