QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

30 anys de l’incendi de Taradell

Va ser el més greu que ha patit mai Osona i va afectar 1.650 hectàrees de bosc. Amb motiu d’aquesta efemèride, el periodista Joan Morcillo ha dirigit un documental que es va presentar la setmana passada al centre cultural Can Costa i Font. Els records continuen ben vius.

El 9 Nou
08/08/2013

Es va originar una tarda de diumenge, el 31 de juiliol, prop de la carretera que va de Seva a Viladrau, va cremar durant un dia i mig i va afectar 1.650 hectàrees de bosc.

El periodista Joan Morcillo recull en un documental els records dels taradellencs que van participar més de prop en la gestió i extinció de les flames.

El bosc devastat, que era de pi roig i pi blanc, s’ha regenerat 30 anys després amb roure i alzina, espècies autòctones i amb menys combustió.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 368 persones.