QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

‘Angle obert’ comença els programes dedicats a les eleccions municipals

El programa d’anàlisi política d’EL 9 TV s’allarga a dues hores, amb quatre entrevistes i taules rodones enfocades a les eleccions del 22 de maig. Aquesta setmana s’obre amb una entrevista al candidat de CiU a Manlleu, Josep Suriñach. Aquest dimecres, reemissions a les 11.00 i a les 15.00 h.


El 9 Nou
01/03/2011

El programa continuarà amb tres entrevistes més: a Eduard Botey (Independents de Seva-PM), Josep M. Giralt (ERC de Tona) i Toni Mas (CiU de Balenyà).

La taula rodona que tancarà el programa d’aquesta setmana la integraran regidors històrics que no optaran a la reelecció: Antoni López (PSC de Manlleu), Jaume Puig (CiU de Vic) i Montse Ayats (ICV de Torelló).

El programa, conduït per Agustí Danés i Josep Comajoan, també reforça la seva presència a la xarxa i prepara, de cara a primers de maig, debats electorals diaris per a bona part dels municipis d’Osona, repetint el model que tant èxit va tenir ara fa quatre anys.

LA PREGUNTA

El conflicte entre el departament d’Educació i els mestres es resoldrà a curt termini?