Societat “Ara lliurem l’àpat a l’entrada del domicili” Pepeta Vilaró atén molta gent gran que viu sola Susi Damas, una de les ‘Pepetes Vilaró’, a punt de fer l’entrega d’un menú al carrer Major de Tona | Guillem Freixa Guillem Freixa 25/03/2020 Tona Afegeix-nos com a font preferida a Google Molts dels clients de l’empresa de menjar a domicili Pepeta Vilaró són gent gran que viu sola, i aquests dies, a causa de les mesures de confinament, han vist com la demanda del seu servei… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't CoronavirusCovid-19Pepeta Vilaró Notícies relacionades Jòdul inverteix 800.000 euros en una exposició de 800 metres quadrats a Barcelona El 9 Nou Flama, cultura, llengua Miquel Erra Incendi en una casa abandonada del carrer Sant Pere de Vic Carles Fiter Les empresàries del Lluçanès fan pinya per reforçar econòmicament la comarca El 9 Nou LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 377 persones. Vota Les + vistes Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell “Venir a Finlàndia ha estat una de les millors decisions que podia prendre” Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu Detingut després d'un forcejament amb la Guàrdia Urbana un lladre que havia robat a Vic El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol Vic inaugura la piscina del CEM Patí Vic després de tres estius sense A presó el jove que va agredir amb el seu germà cinc mossos quan l’anaven a detenir per robatoris