Política Arnau Basco, alcalde d’Orís, optarà a un quart mandat El candidat de Junts diu que compta amb un “bon equip i projectes” Basco ha aconseguit majoria absoluta en els tres mandats que s'ha presentat | Bernat Cedó Carles Fiter 10/12/2022 Orís Afegeix-nos com a font preferida a Google L’actual alcalde d’Orís, Arnau Basco (Junts), optarà a un quart mandat. En declaracions a El 9 Nou, Basco avança que té previst tornar a presentar-se a les eleccions municipals del maig del 2023. Vol seguir… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't Arnau Bascoeleccions municipals Notícies relacionades Estabilitzat l’incendi forestal a Sant Quirze Safaja El 9 Nou Francesc Bach i Queralt Sañas s’imposen a la cursa de Sant Joan de Prats de Lluçanès Laia Miralpeix Crema un jardí en una casa del Montanyà El 9 Nou Un 6,39, la nota mitjana dels alumnes d’Osona a les PAU Txell Vilamala LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 300 persones. Vota Les + vistes “Venir a Finlàndia ha estat una de les millors decisions que podia prendre” Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu Detingut després d'un forcejament amb la Guàrdia Urbana un lladre que havia robat a Vic El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol Cinc agents dels Mossos acaben ferits quan anaven a detenir un lladre a Vic Vic inaugura la piscina del CEM Patí Vic després de tres estius sense