QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Bolca un camió de transport de bestiar a la C-17 a l’altura del Pinós

S’ha tallat un carril per facilitar les tasques de retirada del camió i dels porcs vius

Un camió de transport de bestiar ha bolcat aquest dijous al vespre a l’autovia C-17 a l’altura del Pinós en sentit Vic. L’accident, amb el camió com a únic vehicle implicat, s’hauria produït als voltants de les 11 de la nit a la corba que hi ha abans d’arribar al restaurant d’El Pinós.

L’accident ha fet que els porcs acabessin sortint a l’asfalt. La Guàrdia Municipal de Seva han estat els primers a intervenir-hi i col·laborant amb Bombers i Mossos d’Esquadra han acordonat la zona i han tallat un dels carrils de circulació des d’Aiguafreda per prevenció i a l’espera de que arribi un altre camió de bestiar per posar-hi els porcs vius.

El conductor del camió n’hauria sortit il·lès.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 725 persones.