Bon Preu té previst incorporar més de 500 professionals als seus establiments per reforçar la campanya d’estiu. Sota el lema “Un estiu rodó, feina i temps per a tot”, el grup de distribució osonenc ha iniciat una campanya de contractació per tal de cobrir les necessitats dels seus establiments durant el període estiuenc. Bon Preu té actualment una plantilla de més de 10.700 persones.
Les noves contractacions han de permetre cobrir l’increment de demanda que es produeix durant l’estiu en les principals destinacions turístiques de Catalunya. Les contractacions es reforçaran, principalment, als establiments ubicats a la Costa Brava i a la Costa Daurada, a les comarques del Ripollès i la Cerdanya, i al municipi de Tremp.
Així mateix, com a referent en productes frescos i de proximitat, Bon Preu reforçarà les contractacions en posicions de professionals especialitzats en frescos, com la peixateria, la carnisseria, la xarcuteria i formatgeria i la fleca. També fan falta perfils per a les caixes i reposició.
La firma osonenca aposta per algunes polítiques de conciliació per atraure i retenir talent. Donen la possibilitat de treballar amb diferents torns intensius de matí i tarda o fix de nit per tal que el personal pugui gaudir de l’estiu. Els candidats a cobrir els 500 llocs de treball de l’estiu no requereixen experiència prèvia, segons explica l’empresa en un comunicat, ja que la contractació inclou formació i acompanyament.
Bon Preu també ofereix incentius a la plantilla com el 8% de descompte als seus establiments; el 2% de bonificació del total de cada factura a la targeta client amb BonpreuEsclat Energia; i l’App Beneficis Corporatius, amb més de 200 descomptes, serveis gratuïts, preus especials i altres incentius. La campanya d’estiu de Bon Preu s’iniciarà al juny i finalitzarà al setembre.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't