Tot i que ja fa temps que es pot fer la compra per internet i recollir-la en alguns dels supermercats, el grup Bon Preu vol anar més enllà. El grup osonenc s’ha aliat amb Ocado, un dels operadors més forts de la venda per internet d’alimentació, per enfortir el seu canal i avançar cap a l’entrega a domicili, que el grup vol implementar en un futur.
Ocado és un grup alimentari britànic que no compta amb supermercats. Tota la venda es fa per internet i entregant-la a domicili. Es va fundar l’abril de l’any 2000 i actualment és la cadena de venda d’alimentació per internet més gran del Regne Unit. Té una facturació anual de 1.650 milions d’euros i compta amb 250.000 comandes a la setmana. De fet, el seu objectiu és intentar fer una mica d’ombra a Amazon. L’acord amb Bon Preu és el primer al que arriba amb una companyia de l’estat espanyol i l’ajudarà a desenvolupar el procés de canvi tecnològic.
Amb aquesta aliança, el grup renovarà la web per comprar per internet i es llançarà una aplicació per mòbils per facilitar-ho. Està previst que la plataforma incorpori millores com cercar per preferits o al·lergens amb la possibilitat de modificar la compra fins a hores abans de la recollida.
El model de compra i recull amb el cotxe iniciat l’any 2012 obrirà també nous punts de recollida. L’assortiment de productes ja supera les 11.000 referències.
Servei a domicili properament
El grup Bon Preu ja avança que aquests progressos tecnològics van encarats a “en un futur pròxim oferir el servei d’entrega a domicili“. Tot i això avisen que el desplegament del servei es farà de forma gradual i progressiva.
{{ comment.text }}