QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Caminada de la gent gran a Vic

El recorregut començarà a 2/4 de 10 del matí a la plaça Dom Miquel de Clariana i arribarà fins al parc de Sant Llàtzer–Parc Roca i Viñas- , on s’oferirà a tots els participants un esmorzar.


El 9 Nou
26/09/2013

Comunicat de l’Ajuntament de Vic

Un any més, Vic organitza la Caminada de la Gent Gran, en motiu del Dia Internacional de la Gent Gran

· L’activitat tindrà lloc el dimarts, dia 1 d’octubre, i s’iniciarà a les 09.30 h a la plaça Dom Miquel de Clariana

Com cada any l’Ajuntament de Vic organitza la caminada de la Gent Gran en motiu del Dia Internacional de la Gent Gran, el dimarts, dia 1 d’octubre.

El recorregut començarà a les 09.30 h del matí a la plaça Dom Miquel de Clariana i arribarà fins al parc de Sant Llàtzer –Parc Roca i Viñas- , on s’oferirà a tots els participants un petit esmorzar.

L’any passat la caminada va comptar amb prop de 250 persones. És gratuïta.

L’activitat rep el suport de la Creu Roja i la Guàrdia Urbana de Vic.

RECORDEM

Motiu: Caminada de la Gent Gran
Dia: Dimarts, 1 d’octubre de 2013
Hora: 9.30 h (inici)
Lloc: Punt de trobada: Pl. Dom Miquel de Clariana

LA PREGUNTA

Té previst marxar per Setmana Santa?

En aquesta enquesta han votat 86 persones.