QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Cicle de xerrades adreçat a pares de joves i adolescents a Torelló

La segona xerrada del cicle serà el dia 15 i anirà a càrrec de la doctora Eva Alda i la infermera Meritxell Valero. Anirà sobre signes i símptomes del consum d’alcohol i altres drogues.


El 9 Nou
11/05/2012

Nota de premsa de l’Ajuntament de Torelló

Primera xerrada del cicle adreçat a pares i mares de joves i adolescents

Amb una xerrada de la psicòloga Maria Jesús Comellas, aquest dimarts es va posar en marxa la segona fase de la campanya de prevenció en el consum d’alcohol i altres drogues, que organitza l’Ajuntament de Torelló en el marc del Pla de Barris. Aquesta conferència és la primera d’un cicle expressament adreçat a pares i mares d’adolescents i joves.

La sessió va tenir lloc –com la resta del cicle- a la Biblioteca Dos Rius, i Maria Jesús Comellas va fer una xerrada titulada ‘Reforç positiu’, que girava entorn de la importància que el jove tingui un objectiu, una il·lusió, i com l’han d’acompanyar els pares perquè aquest objectiu sigui real i possible.

El cicle es completarà amb conferències sobre signes i símptomes del consum (15 de maig), a càrrec de la doctora Eva Alda i la infermera Meritxell Valero del SEM (Servei d’Emergències Mèdiques); el consum a la Via Pública (22 de maig), a càrrec dels Mossos d’Esquadra; i l’afectació del consum en la vida de la persona i del seu entorn familiar (29 de maig), a càrrec de Jordi Verdaguer d’Osona Salut Mental.

D’altra banda, la campanya té una sèrie d’accions adreçades als joves, com ara un taller de còctels (9 de maig) i un taller d’assertivitat (9 i 16 de maig), ambdues activitats als jardins de Can Parrella. Finalment, el teatre Cirvianum acollirà, el 30 de maig, una xerrada de Judith Morató d’Osona Salut Mental, en la qual s’explicarà com afecta el consum en l’entorn del consumidor i en la seva vida.

També està obert, fins al 23 de maig, el concurs de logos de la campanya. El certamen va adreçat a joves de 12 a 19 anys i la idea és trobar un logotip que identifiqui la campanya al llarg de tot l’any.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 686 persones.