La pluja va acompanyar en molts municipis d’Osona, el Ripollès i el Lluçanès la tradicional enganxada de cartells que sempre dona el tret de sortida a les campanyes electorals. En aquest cas, en l’horitzó hi ha les eleccions municipals del 28 de maig, a on pobles i ciutats escolliran els seus representants locals.
A Vic, i aixoplugats a sota de les voltes, les forces que opten a entrar al consistori -a excepció de Josep Anglada (SOMI) i Carles Fuentes (Vox)-, es van fer la fotografia conjunta d’inici de campanya mostrant els seus cartells quan faltaven uns minuts per la mitjanit.
L’arribada de Josep Anglada a la plaça va estar acompanyada d’un acte de protesta d’Unitat contra el Feixisme i el Racisme. L’intercanvi verbal va degenerar en més d’un estira i arronsa entre els representants de SOMI i el grup antifeixista.
Superades les 12 de la nit, la cartellera que hi ha a prop de l’escultura del Merma es va anar omplint dels missatges polítics. A Vic, en les municipals hi participen 9 formacions: Junts, Ara Pacte Local, ERC, Capgirem, PSC, En Comú Podem, PP, SOMI i Vox.
{{ comment.text }}