El pont té ara una calçada de quatre metres i mig, una vorera transitable de noranta centímetres i una de no transitable, de quaranta. Unes característiques que generen problemes tan pel pas del trànsit rodat, sobretot de camions, i condicionen tan la seguretat dels vehicles com la dels vianants. Amb la renovació, la calçada farà sis metres, i les voreres, un metre i mig cadascuna.
La principal dificultat d’eixamplar el pont és que haurà d’estar mig any tallat al trànsit. Per això, s’habilitarà una pas alternatiu per Montesquiu, que creuarà el riu per un pont d’aquest municipi, i anirà pel costat de la via del tren. Des d’ara i fins a Nadal s’acondicionarà aquest pas. Al pont s’hi començarà a actuar a principis de l’any vinent, quan quedarà tallat durant sis mesos als cotxes, però no als vianants.
El pressupost de l’obra és d’1,5 milions d’euros, que assumeix totalment la Diputació de Barcelona. Amb l’actuació també es remodelarà tot l’equipament del pont i el sistema d’il·luminació.