QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Creen una borsa solidària per finançar material escolar i activitats extraescolars a les famílies sense recursos de Vic

La borsa neix amb una aportació inicial de 50.000 euros, 30.000 de l’Ajuntament de Vic i 20.000 de l’obra social de la Caixa, que ahir van signar un conveni de col·laboració.

El 9 Nou
05/12/2013

La voluntat del regidor de Benestar i Família, Xavier Farrés, és que les escoles i les associacions de pares també contribueixin en la recerca de finançament per fer créixer els fons de la borsa solidària.

Els educadors socials, juntament amb els responsables directius de les diferents escoles de la ciutat i els tècnics de Benestar Social, seran els encarregats de detectar les necessitats dels alumnes i fer-los arribar l’ajuda.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 395 persones.