Els Mossos d’Esquadra van denunciar diumenge un home que volava amb un ultralleuger cap a Moià durant l’estat d’alarma. L’helicòpter dels Mossos d’Esquadra va detectar l’aeronau mentre sobrevolava el Bages en un vol dins l’operatiu ORIS per fer respectar el confinament durant l’estat d’alarma.
Als voltants de les 12 del migdia, els agents van detectar dues aeronaus, una que venia d’Artesa de Segre i es dirigia a Moià i l’altre que aterrava al Pla de Bages. Els agents van activar dotacions terrestres per esperar l’aeronau al camp de vol de Moià i així poder identificar els ocupants.
Els Mossos van denunciar el pilot per incomplir l’estat d’alarma i alhora per no haver respectat la distància respecte el seu habitatge habitual.
També s’està investigant juntament amb les autoritats aeronàutiques si l’ultralleuger, model TECNAM, ha incomplert alguna altra normativa vigent.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't